03115, м. Київ-115
вул. Відпочинку, 9 А
(м. "Святошин")

Телефон 452-34-01
Факс 424-23-39
Бухгалтерія 450-66-59

Е-mail: 10cc@ua.fm

Орган з сертифікації / ПОЛІТИКА У СФЕРІ СКАРГ ТА АПЕЛЯЦІЙ органу з сертифікації «10 Хіммотологічний центр Мініст

ПОЛІТИКА У  СФЕРІ СКАРГ ТА АПЕЛЯЦІЙ

          органу з сертифікації «10 Хіммотологічний центр Міністерства оборони України»

 

 Для кожного випадку отримання апеляції/ скарги створюється апеляційна комісія ОС «10 ХЦ».

        Політикою ОС «10 ХЦ МОУ» у сфері отримання, оцінювання, прийняття рішення за скаргою/ апеляцією та її ефективного вирішення є неупереджене оцінювання та оперативне реагування на предмет скарги/ апеляції, повідомлення скаржника/апелянта про отримання і перебіг роботи, прийняття рішення за скаргою/апеляцією, яке співмірне масштабу предмету скарги/апеляції  та загальнодоступність до процесу розглядання і вирішення скарги/апеляції. Ефективне вирішення скарг/апеляцій є важливим і дієвим інструментом захисту ОС «10 ХЦ», його клієнтів/заявників та інших користувачів оцінювання від помилок, упущень, необґрунтованих дій або спотворення висновків/тлумачень ОС.

        Під час попереднього розгляду одержаної скарги/апеляції ОС «10 ХЦ» визначає приналежність скарги/апеляції до сфери власної сертифікаційної діяльності, повідомляє респондента (скаржника/апелянта) про одержання та діє згідно з Процедурою ПР-7/07.

        ОС «10 ХЦ» несе відповідальність за збирання і перевірку всієї необхідної інформації, щоб прийняти однозначне переконливе рішення за скаргою/апеляцією та за рішення за результатами розгляду скарги/апеляції, які він прийняв на всіх рівнях процесу (отримання, попереднього розгляду, реєстрації, оцінювання, вирішення).

        ОС «10 ХЦ»  для отримання, оцінювання та прийняття рішень щодо скарг і апеляцій використовує процедуру якості ПР-7/07 «Процедура для вирішення скарг і апеляцій».

       ОС «10 ХЦ» під час реагування на скаргу або апеляцію перевіряє, накопичує, узагальнює та зберігає в умовах конфіденційності всю необхідну (доступну, наявну) інформацію з метою оперативного прийняття рішення за змістом скарги/апеляції на підставі достатніх доказів та, за вимогою, звітує респонденту про хід розгляду і проміжні результати.  ОС «10 ХЦ» прагне як найшвидше надати скаржнику/апелянту офіційне повідомлення про одержання скарги/апеляції та щодо результатів її розгляду і вирішення .

       ОС «10 ХЦ» не залучає для прийняття рішень за скаргами/апеляціями персонал, який був залучений до сертифікаційної діяльності, яка стала предметом оскарження/апелювання.

        Персонал ОС «10 ХЦ» з метою вчасного застосування запобіжних дій повідомляє керівництву будь-яку інформацію, яка є/може стати об’єктом потенційного оскаржування/апелювання або створити конфлікт інтересів або скомпрометувати неупередженість під час оцінювання інформації.

                Основні цілі ОС «10 ХЦ» у сфері розгляду й реагування на скарги та апеляції:

- під час здійснення власної сертифікаційної діяльності спрямувати зусилля на високу якість надання послуг, що є запорукою відсутності скарг/ апеляцій з боку клієнтів/замовників;

              За наявності скарг і апеляцій:

- здійснювати розгляд і прийняття рішення за скаргами/апеляціями з дотриманням принципу неупередженості та забезпечити відсутність конфлікту інтересів під час реагування на скарги/апеляції; підтримувати зворотній зв'язок з апелянтом/скаржником;

- забезпечувати надійний режим конфіденційності всієї інформації про предмет скарги та скаржника/апелянта та прозорість дій й рішень ОС «10 ХЦ» за скаргами/апеляціями;

- забезпечити якнайшвидше вирішення скарги/апеляції та впровадження коригувальних дій;

- здійснювати реєстрацію та відстежування будь-якої інформації, яка пов’язана з вирішенням скарг/апеляцій з  метою уникнення розвитку/повторення проблеми;

- діяльність щодо скарг і апеляцій здійснювати згідно вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17065.

      Гарантом ефективної реалізації цієї Політики є керівник ОС «10 ХЦ», який забезпечує розуміння цілей і підтримання Політики всім персоналом Органу.

 

 

 Керівник органу з сертифікації «10 Хіммотологічний центр МОУ»  ПИВОВАР  В.П                                         

 
 
МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов